11
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان؛

پالایش نفت آبادان 3 هیات فوتبال خراسان رضوی 1 | برد با طعم صدرنشینی

  • کد خبر : 55956
  • 08 اسفند 1399 - 13:37
پالایش نفت آبادان 3 هیات فوتبال خراسان رضوی 1 | برد با طعم صدرنشینی
هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان با برتری پالایش نفت آبادان مقابل هیات خراسان رضوی در یک بازی حساس پیگیری شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛هیأت فوتبال خراسان رضوی در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران میهمان پالایش نفت آبادان بود. در این بازی شاگردان شریف با نتیجه‌ی 1-3 بازی را به پالایش نفت آبادان واگذار کردند.

این بازی با قضاوت مریم ناصری، فهیمه فتاحی، نسیم علاف‌پور و سمیه پودینه برگزار شد و دو تیم پس از انجام یک بازی هیجان‌انگیز به کار خود در این هفته پایان دادند.

پیش از این دیدار هیات فوتبال خراسان رضوی با 15 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول گروه دو رقابت ها ایستاده بود و انگیزه های بسیاری برای ششمین پیروزی پیایپی خود داشت.

پالایش نفت آبادان نیز با 13 امتیاز از پنج بازی در تعقیب مشهدی‌ها بود و به تقابل 6 امتیازی تیم های رده اول و دوم جدول رده بندی، رنگ و روی ویژه‌ای بخشیده بود.

در نیمه نخست هیات فوتبال خراسان رضوی با تکیه بر تکنیک انفرادی بازیکنانش بازی بهتری نسبت به حریف ارائه داد و توانست توسط مهسا ایرانمنش به گل رسید تا نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم ورق به سود میزبان برگشت. پالایش نفت در اندیشه جبران برآمد و بازی را بهتر آغاز کرد تا تیم خراسان به خود نیامده 2 گل دریافت کند. نفتی‌ها که 2-1 از حریف پیش بودند سعی در مدیریت بازی در دقایق بعدی داشتند.

همین امر سبب بازی پر اشتباه نماینده خراسان شد تا پالایش نفت به خوبی از اشتباهات بازیکنان این تیم استفاده کند و تیر خلاس را با به ثمر رساندن گل سوم به پیکره نیمه جان نماینده خراسان شلیک کند.

سارا شیربیگی و فاطمه حسینی دو گلزن برتر تیم خراسانی که این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند همچنان به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند و یکی از دلایل اصلی باخت تیم هیات خراسان را می‌توان همین مورد قلمداد کرد.

پالایش نفت با کسب 3 امتیازی بازی امروز 16 امتیازی شد تا با رسیدن به صدر جدول شیرینی پیروزی در مقابل تیم قدرتمند هیات فوتبال خراسان دوچندان شود.

هیات فوتبال خراسان نیز نخستین شکست خود را در لیگ تجربه کرد تا 15 امتیازی باقی بماند و به رده دوم جدول رده بندی نزول پیدا کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55956
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.