13
دومین طلای تیراندازی ایران در جام جهانی کرواسی؛

دختران تیرانداز ایران قهرمان جهان شدند

  • کد خبر : 62155
  • 04 تیر 1400 - 16:07
دختران تیرانداز ایران قهرمان جهان شدند
تیم تفنگ بادی بانوان ایران در رقابت های جام جهانی کرواسی موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شد.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم تیراندازی زنان، با ترکیب فاطمه کرم زاده، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در مرحله نیمه نهایی با ۶۲۵/۵ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و راهی فینال شد.

ورزشکاران کشورمان در این مرحله توانستند در مصاف با تیم روسیه به برتری دست یابند و مدال خوش رنگ طلا را به نام خود ثبت کنند. در این ماده پس از ایران، تیم‌های روسیه و مجارستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

پیش از این فاطمه کرم زاده با اختلاف بسیار کم در ماده تفنگ بادی بانوان چهارم جهان شد. او در فینال با اختلافی ناچیز پس از تیراندازان مجار، اسلوونیایی و ایتالیایی در رتبه چهارم قرار گرفت.

در بخش تفنگ میکس، ایران با ۲ تیم در مسابقات شرکت کرد. تیم ایران ۲ با آرمینا صادقیان و پوریا نوروزیان با ۶۲۴/۳ امتیاز و تیم “ایران یک” متشکل از نجمه خدمتی و مهیار صداقت با ۶۲۴/۲ امتیاز در جایگاه‌های هفدهم و هجدهم ایستادند و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

در ماده تپانچه، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی با امتیاز ۵۷۱ در مصاف با ۶۱ تیرانداز با قرار گرفتن در جایگاه بیست و بیست و یکم جهان به کار خود پایان دادند و از راه‌یابی به فینال بازماندند.

الهام هاشمی مربیگری تیم ملی تیراندازی تفنگ زنان را عهده دار است. مسابقات تیراندازی جام جهانی از یک تا ۱۲ تیرماه با حضور ۵۲۰ ورزشکار از ۴۷ کشور جهان در به میزبانی کرواسی در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=62155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.