13

کاپ آسیایی چین تایپه/ 8 دختر کماندار در راه شرق آسیا

  • کد خبر : 6244
  • 09 تیر 1397 - 13:35
کاپ آسیایی چین تایپه/ 8 دختر کماندار در راه شرق آسیا

تیم ملی تیراندازی با کمان ایران آماده حضور در مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی چین تایپه می شود که بخشی از ترکیب تیم ملی را دختران کماندار ایران در کامپوند ریکرو تشکیل می دهند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛ تیم ملی تیراندازی با کمان قرار است در مسابقات کاپ آسیا در چین تایپه شرکت کند و پارک میوک وون سرمربی کره ای تیم ملی فهرستی از کمانداران مرد و زن را برای حضور در این رویداد فراخوانده است.

 8 دختر کماندار در راه شرق آسیا قرار دارند. در بخش ریکرو ، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع مهر، مهسا بدخشان و رویا نوریان اعضای تیم ملی هستند و در کامپوند نیز راحله فارسی، پریسا براتچی، فرشته قربانی و مینو عابدی تیم ملی را در چین تایپه همراهی می کنند.

بهزاد پاکزاد و زهرا شعبانی مربیان تیم ملی و کمک های پارک میوک وون هستند. مسابقات آسیایی چین تایپه از 17 لغایت 23 تیرماه برگزار می شود.

آخرین رویدادی که دختران کماندار ایران در آن شرکت کردند مرحله دوم مسابقات جهانی در ترکیه بود. در آن مسابقات در ریکرو تیمی زنان ، ایران با ترکیب پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع‌ مهر و مهسا بدخشان با نتیجه 5 بر یک مقابل تیم ملی لهستان شکست خورد و حذف شد.

تیم کامپوند زنان با ترکیب راحله فارسی، فرشته قربانی و پریسا براتچی در رده یازدهم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.