16

دختران کماندار فراخوانده شدند ؛ بازگشت زهرا نعمتی به تیم ملی

  • کد خبر : 5330
  • 17 خرداد 1397 - 14:42
دختران کماندار فراخوانده شدند ؛ بازگشت زهرا نعمتی به تیم ملی

پارک سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان، کمانداران منتخب را به تیم ملی تیراندازی دعوت کرده است. نکته جالب توجه در این باره بازگشت زهرا نعمنی به ترکیب تیم ملی تیراندازی با کمان است و به نظر می رسد نشست نعمتی و رئیس جدید فدراسیون تیر و کمان در این زمینه اثر مثبت داشته است.

به گزارش IWSports ؛ فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اعلام شده است که از میان 24 دعوت شده ، 12 کماندار را زنان تشکیل می دهند که 4 نفر در کامپوند و 8 نفر در ریکرو حضور دارند.

زهرا نعمتی ستاره تیراندازی با کمان معلولان جهان که مدت ها از تیم ملی تیراندازی با کمان دور بود و تنها در قالب تیم معلولین در مسابقات مختلف شرکت می کرد اکنون بار دیگر به تیم ملی تیر و کمان فراخوانده شده است.

نعمتی که در دوره مدیریت گذشته فدراسیون تیراندازی با کمان با رئیس فدراسیون اختلاف داشت پس از جلسه با غلامرضا شعبانی بهار رئیس جدید فدراسیون بر سر بازگشت به تیم ملی تیراندازی با کمان برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا ، تصمیم خود را برای این منظور گرفت و اکنون در فهرست دعوت شدگان قرار گرفته است.

علاوه بر زهرا نعمتی در ریکرو زنان ، مهسا بدخشان، شایلی قربانی ، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع، مهرنگین وداد، رویا نوریان و نیلوفر علیپور دیگر دعوت شدگان به اردو هستند و در کامپوند پریسا براتچی، فرشته قربانی، راحله فارسی و گیسا بایبوردی به تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی ایران در حالی آماده حضور در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 می شود که ترکیب این تیم نسبت به دوره گذشته بازی های آسیایی به طور کامل تغییر کرده است. مینو عابدی ، سکینه قاسم پور ، شبنم سرلک و مریم رنجبر در اینچئون 2014 در کامپوند برای ایران مسابقه دادند. ایران در ریکرو زنان بازی های آسیایی اینچئون نماینده ای نداشت.

کادر مشترک تیم ملی ایراندازی با کمان ایران را در هر دو بخش مردان و زنان پارک میوک وون و بهزاد پاکزاد ، نجمه آبتین و زهرا شعبانی بر عهده دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.