13
او تا همین جا هم شگفتی ساز است

نازنین ملایی در نیمه نهایی المپیک | در محاصره شیرین توسط بزرگان

  • کد خبر : 64022
  • 04 مرداد 1400 - 8:54
نازنین ملایی در نیمه نهایی المپیک | در محاصره شیرین توسط بزرگان
نازنین ملایی در ادامه ماجراجویی‌های خود در المپیک توکیو روز پنج‌شنبه در مرحله نیمه نهایی رویینگ تک‌نفره زنان مسابقه می‌دهد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های رویینگ المپیک توکیو که به دلیل وضعیت جوی نامساعد توکیو با تغییر برنامه مواجه شده برای نازنین ملایی از پنج‌شنبه دنبال می‌شود.

از ساعت ۶:۲۰ صبح روز پنج‌شنبه به وقت تهران قایقران گیلانی در مرحله نیمه نهایی رویینگ تک‌نفره زنان به آب می زند و ۵ حریف دشوار در پیش دارد.

مرحله نیمه نهایی A و B در ۲ گروه ۶ نفره برگزار می‌شود و برای صعود به فینال، قایقرانان برای کسب رتبه‌های اول تا سوم هر گروه رقابت می‌کنند.

نازنین ملایی که تا همین جا هم شگفتی ساز رویینگ ایران است و کسی پیش بینی حضورش در نیمه نهایی را نداشته، حالا با غول‌های رویینگ جهان روبرو خواهد شد.

“اما توویگ” نیوزیلندی و ماگدالنا لابنیگ اتریشی مدعیان جدی و اصلی کسب مدال المپیک هستند و ملایی باید با آن‌ها رقابت کند که البته با توویگ در یک چهارم نهایی تجربه مسابقه داشته است.

“کارا کوهلر” آمریکایی نیز که در مرحله مقدماتی با نازنین ملایی هم‌گروه بود و در آن گروه، اول شد بار دیگر با ملایی مسابقه می‌دهد. دو حریف دیگر نازنین ملایی کارلینگ زیمن کانادایی و ویکتورا تورنلی انگلیسی هستند.

ملایی خود را در میان بزرگان می‌بیند. حضور او در نیمه نهایی افتخاری بزرگ است. گرچه روی کاغذ او شانس کمی برای صعود دارد اما حالا یک فرصت فوق‌العاده برای نمایش توانمندی‌هایش به دست آورده است. این نازنین ملایی است. قهرمان شایسته آسیا.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.