15
با انصراف قطعی مهرام از تیمداری

نیکا بیک لیکلی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان شد

  • کد خبر : 66946
  • 15 شهریور 1400 - 21:05
نیکا بیک لیکلی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان شد
نیکا بیک لیکلی سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام تهران به تیم شهرداری گرگان بازگشت تا هدایت تیم شهرش را بر عهده بگیرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ نیکا بیک لیکلی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از انصراف قطعی مهرام از حضور در لیگ برتر بسکتبال زنان به گرگان بازگشت و سرمربی شهرداری گرگان شد.

این یک عاقبت به خیری محض برای بسکتبال گرگان است زیرا نگرانی اهالی بسکتبال گرگان برای حضور در لیگ با ورود شهرداری گرگان به کار، رفع شد و حالا آن‌ها مربی محبوب و کارآمدشان را در اختیار دارند.

نیکا دو فصل پیش با تیمی نسبتاً پرستاره در گرگان، نایب قهرمان لیگ شد و فصل گذشته نیز این عنوان را با مهرام تکرار کرد اما در پی انصراف عجیب و غیرمنتظره مهرام در تیمداری در بسکتبال زنان، به خانه بازگشت.

نیکا بیک لیکلی غیر از علاقه‌مندی گرگانی‌ها به بازگشت به خانه، از تیم‌های دیگری نیز پیشنهاد هایی دریافت کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت در خانه پدری کارش را دنبال کند.

بر خلاف دو سال قبل، نیکا در گرگان تیم پرستاره‌ای در اختیار ندارد اما اتفاق خوش، تحت پوشش قرار گرفتن تیم بسکتبال زنان گرگان توسط شهرداری شهر است که از نگرانی‌های آینده می‌کاهد.

انصراف مهرام نیکا را دلسرد و غمگین کرد اما حضور در گرگان و اتمسفر خانه قدیمی می‌تواند یک توفیق اجباری برای او باشد به خصوص این که امید در بسکتبال زنان گرگان، امروز پررنگ‌ترین حالت خود را حداقل در دو سال اخیر دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.