5
نگاهی به وضعیت تیم ملی رویینگ زنان

نگرانی‌های سولماز عباسی: حفظ انگیزه تیم رویینگ

  • کد خبر : 82138
  • 31 خرداد 1401 - 15:58
نگرانی‌های سولماز عباسی: حفظ انگیزه تیم رویینگ
سولماز عباسی سرمربی تیم ملی رویینگ زنان از نگرانی در تیم ملی پرده برداشته . خطر بی‌انگیزگی. او چطور باید تیمش را در سطح فنی بالا حفظ کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانفدراسیون قایقرانی امروز گفتگویی از زبان سولماز عباسی سرمربی تیم ملی رویینگ زنان منتشر کرده که در آن از نگرانی در مورد روحیه ورزشکاران رویینگ صحبت به میان آمده است.

دختران رویینگ ایران توان خود را معطوف حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو کرده بودند که دولت چین همه برنامه‌ها را بر هم زد و بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد.

سولماز عباسی که تیمش را برای آن مسابقات آماده می‌کرد ناگهان با شرایطی مواجه شد که پاروزنانش برای ادامه تمرینات انگیزه کافی نداشته‌اند.

المپین رویینگ ایران البته به فدراسیون قایقرانی گفته است که توانسته تا حدودی سطح انگیزشی تیم ملی را بازیابی کند اما در هر صورت دختران رویینگ تا مدت‌ها مسابقه‌ای نخواهند داشت.

دوران غیبت تیم ملی رویینگ زنان ایران از صحنه بین‌المللی در حال نزدیک شدن به سه سال است که عددی باورنکردنی برای یک تیم ملی به شمار می‌رود.

حالا امید باقی‌مانده عباسی و فدراسیون قایقرانی، مسابقات جهانی جمهوری چک است. مسابقاتی که شهریور برگزار می‌شود اما باز هم همه نفرات به آن اعزام نمی‌شوند و طبق گفته عباسی، یک تیم جمع و جور به پراگ خواهد رفت.

البته برگزاری یک دوره مسابقه با نام کاپ آسیایی تهران در نیمه دوم تابستان یک مرهم برای دختران رویینگ است اما آشکار است که هرگز کارکردهای یک اعزام بین‌المللی باکیفیت را نخواهد داشت.

وضعیت اقتصادی ایران و نرخ ارز، مانع از این است که ورزشکاران ایرانی قادر به حضوری مفید در رویدادهای بین‌المللی باشند و این موضوع گریبان رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون قایقرانی را هم گرفته است.

اعزام یک تیم کامل به یک رویداد اروپایی هزینه ارزی سنگینی روی دست فدراسیون قایقرانی می‌گذارد و این فدراسیون همانند سایر فدراسیون‌ها از سوی وزارت ورزش دستور دارد نهایت صرفه‌جویی را به خرج دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.