4
دوران نقاهت ستاره اصفهانی ادامه دارد

هشدار معصومه اسماعیل زاده درباره آینده بسکتبال زنان

  • کد خبر : 84025
  • 16 مرداد 1401 - 22:35
هشدار معصومه اسماعیل زاده درباره آینده بسکتبال زنان
معصومه اسماعیل زاده پس از انصراف شیمیدر در مورد آینده لیگ برتر بسکتبال زنان و نیز امنیت مالی و روانی و انگیزشی بازیکنان هشدار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانمعصومه اسماعیل زاده ستاره اصفهانی شیمیدر پس از سپری کردن دوران آسیب‌دیدگی زانوی خود به‌تدریج آماده بازگشت به میادین بسکتبال می‌شود.

اسماعیل زاده در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال زنان پیش از پایان فصل و در ثانیه ۴۰ مسابقه نیمه نهایی، از ناحیه رباط صلیبی زانو آسیب دید و مجبور شد زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

بسکتبالیست اصفهانی تیم ملی در مورد آخرین وضعیتش به آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: فروردین ۱۴۰۱ بود که عمل جراحی ACL را انجام دادم و با گذشت چهار ماه از عمل، در دوره بازتوانی هستم. هنوز برای بازگشت زود است.

او عنوان می‌کند: چند ماه از دوران بازتوانی ام باقی مانده، اما تمام تلاشم را می‌کنم حداقل در بخشی از فصل جدید بازی کنم. با وجود آنکه فصل قبل قهرمان شدیم، اما اینکه نتوانستم در فینال همراه تیمم باشم برایم ناراحت‌کننده بود.

معصومه اسماعیل زاده در پی این آسیب‌دیدگی سخت، علاوه بر فرصت بازی در فینال و لمس جام، اردوهای تیم ملی را نیز از دست داد با این حال او دریافته است که آسیب، بخشی اجتناب‌ناپذیر از ورزش قهرمانی است.

موضوع دیگری که بازیکن محبوب بسکتبال ایران درباره آن صحبت می‌کند انصراف شیمیدر از لیگ برتر، آن هم پس از نخستین حضور و نخستین قهرمانی در لیگ برتر است.

در مورد معصومه اسماعیل زاده، این موضوع قابل توجه است که او انصراف نامی نو اصفهان از لیگ برتر را در دورانی که در این تیم بود نیز تجربه کرده بود.

اسماعیل زاده می‌گوید: زمانی که اسپانسرهای اثربخش کناره‌گیری کنند، بسکتبال ایران متضرر می‌شود. شیمیدر از نظر حمایت مالی، ساختار و ابعاد فنی، ظرفیت بالایی داشت و خروج شیمیدر، اتفاقی تلخ برای بسکتبال است.

بسکتبالیست فصل گدشته شیمیدر ادامه می‌دهد: زمانی که قدرت مالی در لیگ برتر کاهش می‌یابد، لیگ تک‌قطبی می‌شود زیرا جمعی از بازیکنان شاخص به تیمی می‌روند که تمکن مالی دارد اما سوال این است که سایر بازیکنان چه می‌شوند؟

به گفته معصومه اسماعیل زاده، در این شرایط جذابیت لیگ بسکتبال زنان و انگیزه بازیکنانی که مجبور به بازی در تیم‌های بدون حامی مالی هستند، کاهش می‌یابد و این، برای بسکتبال یک تهدید است. تهدیدی که نباید از آن به سادگی گذر کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.