5
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان

دومین پیروزی متوالی تیروژ حیات کردستان در لیگ

  • کد خبر : 86998
  • 14 آبان 1401 - 11:42
دومین پیروزی متوالی تیروژ حیات کردستان در لیگ
تیروژ حیات کردستان دومین پیروزی پیاپی در دومین مسابقه خود در لیگ برتر بسکتبال زنان را هم به دست آورد تا نشان دهد تیمی آماده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان جمعه 13 آبان به انجام رسید و تیروژ حیات کردستان 68 بر 48 از سد تیم نیکان تهران عبور کرد.

تیروژ حیات کردستان که در این فصل برای اولین بار و با هدایت سروه ضرغامیان روانه لیگ برتر شده در بازی پیشین خود نیز در اصفهان، ذوب آهن را شکست داده بود.

نماینده بسکتبال کردستان در این بازی در هر چهار کوارتر و با امتیازات 16 بر 12، 17 بر 12، 18 بر 11 و 17 بر 13 صاحب برتری شد.

آیدا گل محمدی جوان بلندقامت و سنتر تیم تیروژ در این بازی با 13 امتیاز و 14 ریباند به همراه 2 بلاک شات دبل دبل کرد. کاپیتان پریسا کرمی هم بار دیگر درخشید.

گارد باتجربه تیروژ تمام 40 دقیقه را در میدان حضور داشت و 23 امتیاز کسب کرد. نکته جالب این بود که او 9 بار توپ ربایی کرد و تا دبل دبلی ویژه و جالب در این بازی، فاصله بسیار کمی داشت.

همچنین زینب غفاری 12 و سیران قادرنژاد 9 امتیاز برای تیم تیروژ حیات به دست آوردند و سهم کیژان شکری و مونس علی پناه نیز به ترتیب 7 و 4 امتیاز بود.

موفق ترین چهره تیم نیکان، کاپیتان نیلوفر حاجی پور بود. او 12 امتیاز و 9 ریباند ثبت کرد و او نیز می توانست در این مسابقه دبل دبل کند. مریم پورخلف نیز 12 و فرناز خدامرادی 8 امتیاز کسب کردند.

نیکان در سه بازی اخیر خود یک برد و 2 شکست در کارنامه دارد اما تیروژ حیات با یک بازی کمتر، هر دو مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.