4
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان

پریسا کرمی یک تنه پادما یدک را زمین گیر کرد

  • کد خبر : 87140
  • 20 آبان 1401 - 19:20
پریسا کرمی یک تنه پادما یدک را زمین گیر کرد
پریسا کرمی کاپیتان تیروژ حیات کردستان با کسب 35 امتیاز برابر پادما یدک اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان نمایشی فوق العاده داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز با 4 مسابقه آغاز شد و در سنندج، تیم تیروژ حیات این شهر 70 بر 47 از سد پادما یدک اصفهان گذشت.

پریسا کرمی بازیکن گارد و کاپیتان تیم تیروژ حیات کردستان در این بازی به تنهایی 35 امتیاز برای تیمش کسب کرد یعنی نیمی از همه امتیازات تیروژ.

تیروژ کردستان با هدایت سروه ضرغامیان امروز در کوارتر اول 21 بر 12 پیروز بود و با تساوی 15 بر 15 در کوارتر دوم، نیمه نخست را با برتری 36 بر 27 پشت سر گذاشت.

در کوارتر سوم میزبان با برتری 15 بر 12، اختلاف مجموع امتیاز را باز هم بیشتر کرد و سرانجام با برتری 19 بر 8 در چهارمین کوارتر، پیروزی خود را به نقطه اثبات رساند.

این برد، سومین پیروزی پیاپی نماینده بسکتبال کردستان بود اما برخلاف تیروژ، تیم پادما یدک اصفهان در چهارمین مسابقه فصل خود باز هم شکست خورد.

کیژان شکری گارد تیم تیروژ حیات کردستان دیگر چهره ویژه بازی بود که 40 دقیقه در زمین حضور داشت. شماره 10 تیروژ 18 امتیاز گرفت و 5 ریباند و 3 توپ ربایی ثبت کرد.

آیدا گل محمدی جوان اول بسکتبال کردستان غایب بزرگ بازی امروز بود اما درخشش کرمی، کیژان شکری به همراه سیران قادرنژاد، مونس و پونه علی پناه و همچنین زینب غفاری و یاسا صلواتی جای خالی آیدا را پر کرد.

در ترکیب تیم پادما یدک، باز هم کاپیتان مائده پورحیدر شاخص ترین بازیکن بود. او 14 امتیاز کسب کرد و سهم زهرا حاج هاشمی و مهدیه سپهوند هر کدام 11 پوئن بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.