6
گفتگو با سرمربی تیم بسکتبال تیروژ کردستان

ضرغامیان : پریسا کرمی جادوگر است | مدعی قهرمانی هستیم

  • کد خبر : 88964
  • 22 بهمن 1401 - 10:13
ضرغامیان : پریسا کرمی جادوگر است | مدعی قهرمانی هستیم
سروه ضرغامیان سرمربی تیم تیروژ کردستان عقیده دارد تیمش می‌تواند برای قهرمانی در لیگ بجنگد. او پریسا کرمی را جادوگر بسکتبال کردستان می‌نامد.

به گزارش افراورزش، نماینده بسکتبال کردستان پس از سال‌ها ناتوانی برای حضور در سوپرلیگ به علت مشکلات مالی، امسال با حمایت باشگاه تیروژ حیات کردستان با تیمی به همین نام پا به عرصه حضور در لیگ برتر گذاشته است.

تیم تحت رهبری سروه ضرغامیان پس از عملکردی موفق در دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال، اکنون در راه عبور از یک چهارم نهایی و رسیدن به جمع چهار تیم برتر است.

ضرغامیان در گفتگو با افرا ورزش در این باره می‌گوید: ما سالیان متوالی، شایستگی حضور در لیگ برتر را داشتیم اما به علت مشکلات مالی قهرمان لیگ‌های دسته یک بودیم و نمی‌توانستیم وارد سطح بالاتر شویم.

با این وجود، طلسم برای بسکتبال کردستان با حمایت باشگاه تیروژ شکست. بازیکنان بومی جذب تیروژ شدند و اکنون ضرغامیان می‌گوید که تیمش ظرفیت این را دارد که حتی مدعی قهرمانی باشد.

پریسا-کرمی-بسکتبال-زنان-تیروژ-کردستان

ضرغامیان همچنین افزود: غالب بازیکنان تیم، بومی هستند و ما توانستیم بازیکنان کردستانی را که تاکنون در تیم‌های دیگر استان‌ها حضور داشتند جذب کنیم. علاوه بر این، دو بازیکن خارجی جذب شدند و با آنها، شانس بیشتری برای موفقیت داریم.

سرمربی تیم تیروژ با اشاره به روند رو به رشد بازیکنانی همچون پریسا کرمی و آیدا گل‌ محمدی گفت: پریسا کرمی را ” جادوگر بسکتبال بانوان کردستان ” می‌دانم زیرا او یک اهرم پرقدرت برای تیم و الگویی مناسب برای بازیکنان جوان‌تر است.

آیدا-گل-محمدی-بسکتبال-تیروژ-کردستان

او در ادامه آیدا گل‌ محمدی را “یک پتانسیل بزرگ برای بسکتبال بانوان ایران” خواند و گفت: با توجه به توانایی‌های این بازیکن و آمار فوق‌العاده‌ای که بعد از هر بازی از خود به جا می‌گذارد؛ به جرئت می‌توانم او را یک ستاره درخشان در آینده ورزشی‌اش بدانم.

ضرغامیان تاکید کرد: عمیقاً خوشحالم که هر دوی این بازیکنان امسال توانستد در خانه خود و تیمی که بتوانند تمام توانایی‌های خود را در آن نشان دهند؛ حضور داشته باشند. به آینده تیروژ کاملاً خوش‌بینم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.