6
بسکتبال زنان جام ویلیام جونز

ایران 60 فیلیپین 64 | لغزش در کوارتر سوم و تبدیل پیروزی به شکست

  • کد خبر : 92579
  • 15 مرداد 1402 - 12:33
ایران 60 فیلیپین 64 | لغزش در کوارتر سوم و تبدیل پیروزی به شکست
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در جام ویلیام جونز به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت و در پایان نتیجه را به حریف واگذار کرد.

به گزارش افراورزش، تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در جام ویلیام جونز به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت.

هر دو تیم در روز نخست نتیجه را به حریفان واگذار کرده‌بودند؛ ملی‌پوشان کشورمان برابر نماینده کره‌جنوبی مغلوب شدند و  فیلیپین نیز نتیجه برابر چین‌تایپه میزبان کاری از پیش نبرد.

فرناز خدامرادی، یکی از بازیکنان جوان دعوت‌شده به تیم ملی، با نظر کاپوجیانی بازی را از ابتدا آغاز کرد. شیدا شجاعی، آیدا گل‌محمدی، نگین رسولی‌پور و معصومه اسماعیل‌زاده نیز در ترکیب ابتدایی ایران قرار داشتند.

تیم ملی بسکتبال زنان

کوارتر اول را فیلیپین بهتر آغاز کرد و 13 بر 9 پیروز شد.

در کوارتر دوم اما ورق برگشت و شاگردان النی کاپوجیانی با برتری 21 بر  10 در این کوارتر، با پیروزی 30 بر 23 نیمه نخست را به پایان رساندند.

ناهیده اسدی و نگین رسولی‌پور هر کدام با 10 امتیاز، بیشترین پوئن را برای تیم ملی بسکتبال زنان در پایان نیمه اول ثبت کردند.

تیم ملی بسکتبال زنان

در شروع نیمه دوم، عملکرد عالی بازیکنان تیم ملی فیلیپین و در سوی دیگر نمایش ضعیف تیم ملی ایران، منجر به برتری قاطع 26 بر 9 فیلیپین شد!

با وجود تلاش‌های دختران کشورمان در کوارتر چهارم، تغییری در نتیجه کلی بازی ایجاد نشد؛ ایران در کوارتر پایانی 21 بر 15 پیروز شد اما در پایان این دیدار 64 بر 60 برابر تیم ملی بسکتبال زنان فیلیپین شکست خورد.

بدین ترتیب دومین دیدار تیم ملی بسکتبال زناندر جام ویلیام جونز نیز با شکست همراه شد؛ لغزش در کوارتر سوم پیروزی را برای ایران به شکست تبدیل کرد.

النی و شاگردانش فردا به مصاف تیم ملی چین‌تایپه خواهند رفت.

تیم ملی بسکتبال زنان

نگین رسولی‌پور در 26 دقیقه حضورش در زمین، 18 امتیاز، 4 ریباند، یک پاس منجر به گل و یک توپ‌ربایی را به ثبت رساند و امتیاز آورترین بازیکن کشورمان بود.

تینا عیساییان و دلارام وکیلی در این جدال به میدان نرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.