20

تور ایرانی نوجوانان و جوانان کشور در اراک ؛ صبا سراجی و پریناز حاجیلو قهرمان شدند

  • کد خبر : 10168
  • 16 شهریور 1397 - 20:51
تور ایرانی نوجوانان و جوانان کشور در اراک ؛ صبا سراجی و پریناز حاجیلو قهرمان شدند

پرونده تور ایرانی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر کشور در اراک بسته شد و صبا سراجی از استان مرکزی و پریناز حاجیلو از استان البرز به ترتیب در رده های سنی نوجوانان و جوانان به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت پینگ پنگ بازان دختر ایران در رده های سنی نوجوانان و جوانان در مرحله اول تور ایرانی در سالن شهدای پنجم مرداد اراک در نهایت با قهرمانی نماینده استان میزبان در رده نوجوانان و برگزاری یک فینال سراسر البرزی در رده جوانان خاتمه پیدا کرد.

در رده سنی نوجوانان ؛ صبا سراجی با پیروزی 4 بر 3  در یک بازی نزدیک برابر فرناز اسکندری از خورستان ، قهرمان مسابقات تور تنیس روی میز نوجوانان در اراک شد. او در مسابقه پایانی رقابتی نفس گیر را پشت سر گذاشت و در نهایت مزد تیزهوشی خود را گرفت. مونا صبحانی خواه از بوشهر و الینا رحیمی از آذربایجان غربی مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.

اما در رده سنی جوانان ، پریناز حاجیلو و مریم فرعی در یک فینال سراسر البرزی به میدان رفتند که حاجیلو 4 بر 3 هم استانی اش را شکست داد. پریناز در مسابقه نیمه نهایی توانسته بود کیمیا رستمی از تهران را 3 بر صفر شکست دهد.

مریم فرعی نیز در مسابقه نیمه نهایی از شکست پیروزی ساخت و شیما صفایی از همدان را 4 بر 3 شکست داد. صفایی و رستمی در مراسم پایانی این مسابقات مدال برنز مشترک این رقابت ها را دریافت کردند.

این مسابقات ، اولین مرحله تور نوجوانان و جوانان در سال 97 بود که پس از سه روز رقابت بین 120 ورزشکار جوان و 78 ورزشکار نوجوان از سراسر کشور با معرفی افراد برتر به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده ناهید شیروانی بود و نسرین محمدزاده مدیریت این دوره از مسابقات را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.