14

المپیک جوانان آرژانتین / 2 شکست متوالی دختران بسکتبال ایران برابر مجارستان و رومانی

  • کد خبر : 12290
  • 16 مهر 1397 - 0:18
المپیک جوانان آرژانتین / 2 شکست متوالی دختران بسکتبال ایران برابر مجارستان و رومانی

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره جوانان دختر ایران در آغاز راه خود در المپیک جوانان آرژانتین در ۲ بازی آغازین خود برابر حریفانش مغلوب شد تا شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی کمرنگ ببیند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بازی های المپیک جوانان در آرژانتین با برگزاری مسابقات بسکتبال ۳ نفره دختران آغاز شد که تیم ملی ایران در ۲ بازی برابر حریفانی از شرق اروپا به میدان رفت و البته هر دو بازی را واگذار کرد.

مصاف اول دختران بسکتبال ایران برابر مجارستان بود. این تیم که عنوان قهرمانی اروپا را یدک می کشد برابر ایران تیمی کاملا برتر و قاطع بود و اجازه خودنمایی به دختران بسکتبالیست کشورمان نداد به طوری که دختران ایران حتی موفق به کسب یک پوئن هم نشدند و ۲۲ بر صفر نتیجه را واگذار کردند.

ایران به فاصله چند ساعت بعد برابر رومانی قرار گرفت و این بار رقابتی تقریبا نزدیک با حریف ارائه کرد اما در نهایت ۱۴ بر ۱۸ بازنده شد و دومین باخت را پذیرفت. حالا تیم ملی ایران باید منتظر چهارشنبه ۱۸ مهر بماند تا ۲ بازی دیگر خود در دور گروهی را برگزار کند.

فاطمه آقازادگان، هانا بیدار، آیدا گل محمدی و نگین رسولی اعضای تیم ملی بسکتبال ۳ نفره دختران جوان ایران هستند و مربیگری این تیم را الهه دارستانی بر عهده دارد. دختران بسکتبالیست جوان از اواسط بهار امسال تمرینات خود را برای حضور در المپیک جوانان آغاز کردند

در مسابقات بسکتبال ۳ نفره المپیک جوانان آرژانتین ۲۰ تیم در ۴ گروه حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.