18

پایان ستاره والیبال نشسته با نقره/ زینب ملکی از تیم ملی خداحافظی کرد

  • کد خبر : 12625
  • 20 مهر 1397 - 4:12
پایان ستاره والیبال نشسته با نقره/ زینب ملکی از تیم ملی خداحافظی کرد

پس از نایب قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا ، اتفاق ویژه ، خداحافظی یکی از ستاره های تیم ملی والیبال نشسته بود. زینب ملکی از تیم ملی خداحافظی کرد تا زمانی مناسب برای این منظور را انتخاب کرده باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ وداع در اوج راه و رسم بازیکنان بزرگ است و زینب ملکی ستاره تیم ملی والیبال نشسته ایران این راه و روش را در پیش گرفت. امروز او همراه با سایر دختران والیبال نشسته ایران نقره پارا آسیایی را بر گردن آویخت و برای همیشه از مسابقات ملی کنار رفت.

زینب ملکی از تیم ملی خداحافظی کرد. زینب احتمالا می دانست که نقره بازی های پارا آسیایی بهترین عنوانی است که می توان با آن شاد بود و در عین حال این مدال نقره ، نوعی اوج و قله برای او و تیم ملی محسوب می شد پس چه زمانی بهتر از این که در خاطره ها بماند و فرصت را به دیگران که با انگیزه ، پشت خط منتظر درخشش هستند بدهد.

زینب ملکی بعد از نایب قهرمانی در پارا آسیایی بر این که می خواهد به جوان تر ها فرصت بدهد که جای او را بگیرند تاکید کرد. رسیدگی به زندگی شخصی مورد دیگری بود که زینب ، این والیبالیست باشگاه سپاهان اصفهان به آن اشاره کرد. موضوعی که دغدغه همه ورزشکاران است.

زینب می تواند همچنان به بازی در سطح باشگاهی ادامه دهد البته اگر این انگیزه را داشته باشد. از سوی دیگر تجارب او می تواند به زودی در خدمت تیم ملی قرار گیرد. والیبال نشسته ایران در مسیر رشد قرار دارد و تجارب امثال زینب ملکی برای آینده این رشته ، برنامه های آینده و افتخارات جدید نقشی موثر و غیر قابل اجتناب دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.