20

آزاده زمان پور : می خواهیم از بسکتبال لذت ببریم / دانشگاه آزاد “یکدست” است

  • کد خبر : 13636
  • 05 آبان 1397 - 13:01
آزاده زمان پور : می خواهیم از بسکتبال لذت ببریم / دانشگاه آزاد “یکدست” است

آزاده زمان پور سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد می گوید می خواهد بازیکنان تیمش از بسکتبال لذت ببرند. او تیمش را یکی از مدعیان قهرمانی می داند و عقیده دارد دانشگاه آزاد تیمی یکدست است که به بازیکن خاصی وابسته نیست.

آزاده زمان پور در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ درباره پیروزی تیمش دانشگاه آزاد برابر دانشگاه گلستان در هفته اول لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار کرد: با توجه به این که بسیار دیر تمرینات خود را آغاز کردیم فکر می کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. مسائل فنی که روی آن کار کرده بودیم از سوی بازیکنان اجرا شد . ما باید به تدریج آماده شویم و بازیکنان را به بالاترین سطح آمادگی برسانیم.

او اضافه کرد : شاید نتیجه بازی با دانشگاه گلستان نشانگر این باشد که ما یک بازی آسان را در پیش داشتیم اما واقعیت این است که بازی با هیچ تیمی در لیگ آسان نیست ضمن این که اولین بازی برای هر تیمی ، استرس های خاص خود را به همراه دارد و بر عملکرد تیم ها اثر می گذارد.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: تیم گلستان ترکیب همیشگی خود را داشت اما دانشگاه آزاد از تیم های مختلف مختلف بازیکن گرفته است. از این نظر که ما تیم جدیدی داریم و در این مدت فقط 6 یا 7 جلسه تمرین کرده بودیم کار برای ما هم سخت بود و به همین دلیل ، در بازی با دانشگاه گلستان ، زمان برد تا به تدریج بر جریان بازی غالب شویم.

زمان پور عنوان کرد: امسال تیم های بسیار خوبی در لیگ برتر بسکتبال حضور دارند. ما هم مثل چند تیم دیگر مدعی قهرمانی هستیم اما بازی های پرچالش ما در پیش است. ما تیمی یکدست داریم و دلیل این ادعا این است که در بازی با دانشگاه گلستان ، همه بازیکنان ما بازی کردند و آمار بسیار خوبی هم ثبت کردند.

او تاکید کرد : هدف من این است که تیم از بازی خود لذت ببرد. مائده پور حیدر ، شیدا شجاعی و لوسینه آسادوریان بازیکنان موفق ما در بازی اول بودند اما تیم ما این خاصیت را دارد که اگر فلان بازیکن از زمین خارج شود مشکلی ایجاد نمی شود و بازیکنانی در یک سطح در تیم حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.