17

پالایش نفت آبادان 84 باژوند بوشهر 55 / پیروزی نفت با درخشش ناهیده اسدی

  • کد خبر : 15005
  • 01 آذر 1397 - 17:27
پالایش نفت آبادان 84 باژوند بوشهر 55 / پیروزی نفت با درخشش ناهیده اسدی

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در روز درخشش ناهیده اسدی موفق شد سومین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال بانوان را جسن بگیرد. آبادانی ها در خانه باژوند بوشهر را شکست دادند تا شکست هفته گذشته در تهران را به دست فراموشی بسپارند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در یکی از دیدارهای مهم از چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر از گروه اول ، تیم پالایش نفت آبادان در سالن هفده شهریور آبادان برابر باژوند بوشهر ۸۴ بر ۵۵ پیروز شد.

در این مسابقه تیم تحت هدایت زهرا مرتضی زاده محکوم به کسب پیروزی بود و کار سختی برای این برد در پیش نداشت. پیروزی های ۱۹ بر ۵ و ۲۳ بر ۹ در کوارترهای اول و دوم مسیر پالایش نفت را برای پیروزی هموار کرد.

مدافع عنوان قهرمانی در کوارتر سوم نیز با برتری ۳۰ بر ۱۸ ، برد خود را مسجل کرد و در کوارتر چهارم در شرایطی که مرتضی زاده به بازیکنان جوان تر خود میدان داده بود باژوند ۱۳ بر ۱۲ این کوارتر را به سود خود پایان داد اما در مجموع با ۲۹ پوئن اختلاف مغلوب PNAW شد.

ناهیده اسدی چهره اول این بازی بود و برای ثبت تریپل دبل فقط یک پاس منجر به گل کم آورد. او در این بازی ، در ۳۵ دقیقه حضور در میدان ۲۸ امتیاز کسب کرد ، ۱۴ ریباند داشت و ۹ پاس منجر به گل داد تا چهره اول و بی چون و چرای بازی باشد.

الناز سیاهی دیگر مهره اثربخش تیم پالایش نفت در برد این تیم برابر باژوند بود. الناز ۲۶ دقیقه بازی کرد ، ۱۲ امتیاز به دست آورد و با ثبت ۱۵ ریباند ، اقدام موفق به دبل دبل کرد.

در تیم باژوند نیز مریم فرهنگ رنجبر با ۲۰ امتیاز و ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل در ۲۸ دقیقه حضورش در زمین ، ارزشمندترین بازیکن تیم باژوند بوشهر بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.