19

نامی نو اصفهان ۷۹ صدرای شیراز ۵۵ / پیروزی نامی نو بدون مژگان خدادادی

  • کد خبر : 15384
  • 08 آذر 1397 - 15:12
نامی نو اصفهان ۷۹ صدرای شیراز ۵۵ / پیروزی نامی نو بدون مژگان خدادادی

در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم نامی نو اصفهان موفق شد در گروه دوم تیم صدرای شیراز را شکست دهد و با ۵ پیروزی ، صدرنشین دور رفت مرحله گروهی شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز پنج شنبه ۸ آذر برگزار شد و از گروه دوم و در اصفهان تیم بسکتبال نامی نوی اصفهان توانست در خانه برابر تیم صدرای شیراز با امتیاز ۷۹ بر ۵۵ پیروز شود و پنجمین برد متوالی را به نام خود ثبت کند.

نرجس اعرابی ، فروغ طباطبایی ، مطهره کشفی ، ساغر آجیلی و معصومه اسماعیل زاده ترکیب اولیه نامی نو را با هدایت سپیده جعفری تشکیل دادند و صدرا نیز با ترکیب اولیه زهرا گرگین ، ندا حقیقی ،، مهناز وصالی ، زهرا حق جو و هاله شیبانی با مربیگری سرور روانی پور به میدان آمد.

در این مسابقه تیم نامی نو در کوارتر اول ۲۴ بر ۱۳ پیروز شد و در کوارتر دوم با تلاش های میهمان ، دو تیم با تساوی ۱۳ بر ۱۳ به کار خود پایان دادند اما در نیمه دوم و در کوارتر سوم نامی نو با امتیاز ۲۰ بر ۱۵ پیروز شد و در نهایت با برتری ۲۲ بر ۱۴ در کوارتر چهارم پیروزی را از آن خود کرد.

معصومه اسماعیل زاده کاپیتان نامی نو در این بازی روز فوق العاده ای پشت سر گذاشت. او در حدود ۳۴ دقیقه حضور در میدان ۲۲ امتیاز کسب کرد و همچنین ۲۲ ریباند را نیز به نام خود ثبت کرد. معصومه همچنین با ۷ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی در این آیتم ها نیز با ارزش ترین بازیکن زمین بود.

ساغر آجیلی نیز مطابق بازی های گذشته امتیاز آورترین بازیکن میدان بود و در ۳۸ دقیقه حضور در زمین ۲۵ امتیاز برای نامی نو کسب کرد. مژگان خدادادی ضلع سوم مثلث ویرانگر نامی نو اما در این بازی غایب بود و به میدان نرفت.

ندا حقیقی نیز در ترکیب تیم صدرای شیراز با ۱۴ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن تیم صدرا بود. زهرا حق جو نیز برای صدرا ۱۱ امتیاز و ۱۴ ریباند ثبت کرد تا دبل دبل کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.