21

پاز تهران ۶۴ خانه بسکتبال بندر عباس ۶۲ / پیروزی شیرین پاز در اور تایم

  • کد خبر : 15387
  • 08 آذر 1397 - 15:54
پاز تهران ۶۴ خانه بسکتبال بندر عباس ۶۲ / پیروزی شیرین پاز در اور تایم

در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان پاز موفق شد اولین پیروزی خود را به دست بیاورد و به شکست های پیاپی خود پایان دهد. پاز در ۳ دقیقه پایانی اور تایم بازی باخته را برگرداند و برای اولین بار در فصل جاری به عنوان تیم برنده زمین را ترک کرد. یک شکست ناامید کننده برای خانه بسکتبال بندر عباس.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز پنج شنبه ۸ آذر برگزار شد و از گروه دوم و در تهران تیم بسکتبال پاز تهران که در انتهای جدول گروه ۲ قرار داشت موفق شد در کامبکی دیدنی طی ۳ دقیقه پایانی بازی ، باخت را به پیروزی تبدیل کند و ۶۴ بر ۶۲ خانه بسکتبال بندر عباس را شکست دهد.

در ترکیب اولیه پاز ، زهرا قیس ، نرگس عظیمیان ، عاطفه محراب بیگی ، شیوا هویدی و غزاله رضایی به میدان رفتند و لیست استارت تیم خانه بسکتبال بندر عباس را مرضیه تندرو ، زهرا تندرو ، مرضیه فرهادی ، مهسا پرانداخ و محبوبه مدارایی حضور داشتند.

در این مسابقه در کوارتر اول تیم خانه بسکتبال بندر عباس ۹ بر ۷ برابر پاز پیروز شد و زمانی که در کوارتر دوم نماینده هرمزگان ۱۶ بر ۱۲ برنده میدان را ترک کرد به نظر می رسید پاز در آستانه یک شکست دیگر است.

در کوارتر سوم حاصل تلاش های میزبان چیزی جز تساوی ۱۶ بر ۱۶ نبود اما کامبک پاز از کوارتر چهارم شروع شد و این تیم توانست اختلاف ۶ امتیازی با خانه بسکتبال بندر عباس را در کوارتر چهارم با برتری ۱۸ بر ۱۲ جبران کند تا با پایان تلاش تیم ها در وقت معمول و تساوی ۵۳ -۵۳ بازی به اور تایم بکشد.

در وقت اضافه در شرایطی که در فاصله ۲ دقیقه و ۴۳ ثانیه به پایان بازی ، تیم خانه بسکتبال بندر عباس ۵۹ بر ۵۳ پیش بود اما همه چیز برای پاز رویایی پیش رفت و آن ها بازی را در ثانیه های پایانی را به سود خود پایان دادند.

زهرا قیس بازیکن تیم پاز تهران با آمار حدود ۴۲ دقیقه بازی با کسب ۱۸ امتیاز و ۲۵ ریباند ارزشمندترین بازیکن میدان بود. در ترکیب تیم خانه بسکتبال بندر عباس نیز مرضیه تندرو با ۱۷ امتیاز در ۴۳ دقیقه بازی و مرضیه فرهادی با ۱۶ امتیاز در ۳۹ دقیقه بازی ، تاثیرگذارترین بازیکنان نماینده بسکتبال هرمزگان بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.