12

تنیس روی میز قهرمانی آسیا | پیروزی دختران ایران برابر نپال و ماکائو

  • کد خبر : 28686
  • 24 شهریور 1398 - 20:50
تنیس روی میز قهرمانی آسیا | پیروزی دختران ایران برابر نپال و ماکائو

تیم ملی تنیس روی میز بانوان با برتری در ۲ دیدار خود در مرحله گروهی بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی راهی مرحله دوم شد. شاگردان حمیده ایرانمنش کار سختی برای غلبه بر نپال و ماکائو نداشتند

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا امروز یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ در اندونزی آغاز شد و دختران پینگ پنگ باز ایران رقابت خود را در بخش تیمی این تورنمنت آغاز کردند.

ایران که با هدایت حمیده ایرانمنش در این مسابقات شرکت کرده در دور نخست مرحله گروهی در بخش تیمی با نپال و ماکائو همگروه بود و با کسب دو پیروزی آسان برابر این دو تیم جواز حضور در مرحله دوم و استقبال از تیم‌های قدرتمندتر قاره را کسب کرد.

در اولین بازی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در حالی ۳ بر صفر برابر نپال پیروز شد که ندا شهسواری، فاطمه جمالی فر و مهشید صامت با نتایج مشابه ۳ بر صفر حریفان نپالی خود را از پیش رو برداشتند.

دومین دیدار تیم ملی تنیس روی میز برابر ماکائو برگزار شد که دختران ایران این بازی را نیز با برتری ۳ بر صفر پشت سر گذاشتند. در بازی با ماکائو نیز ندا شهسواری، فاطمه جمالی فر و مهشید صامت همانند بازی اول با برتری ۳ بر صفر ایران را صاحب صدرنشینی و صعود کردند. مالزی حریف بعدی تیم ملی در بخش تیمی است.

شیما صفایی پینگ پنگ باز جوان همدانی تیم ملی دیگر عضو تیم ملی تنیس روی میز است که هنوز در اندونزی به میدان نرفته است. با پایان رقابت‌های بخش تیمی، دختران ایران در روزهای آتی مسابقات خود را در بخش انفرادی نیز آغاز می‌کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.