13

مرحله اول رنکینگ تیراندازی با کمان در بیرجند ؛ سوگند رحمانی و فرشته قربانی در صدر

  • کد خبر : 3641
  • 08 اردیبهشت 1397 - 11:32
مرحله اول رنکینگ تیراندازی با کمان در بیرجند ؛ سوگند رحمانی و فرشته قربانی در صدر

در مرحله اول مسابقات رنکینگ تیراندازی با کمان کشور و انتخابی تیم ملی در بیرجند ؛ سوگند رحمانی و فرشته قربانی در صدر قرار گرفتند. رحمانی در ریکرو و قربانی در کامپوند بیشترین امتیاز را نسبت به رقبا کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان بزرگسالان و مرحله اول رنکینگ تیراندازی با کمان کشوری در بیرجند برگزار شد. این بار خراسان جنوبی میزبانی از یک رویداد تیراندازی با کمان را بر عهده گرفته بود.

در مسابقات ریکرو بانوان ، موفقیت به یک تیرانداز از جزیره کیش لبخند زد. سوگند رحمانی کمانداری بود که توانست در صدر قرار بگیرد . او برای این صدرنشینی 2 رقیب سرسخت به نام های رویا نوریان از اصفهان و مریم نادعلی از یزد داشت اما امتیازی بهتری به دست آورد.

در کامپوند بانوان ، قهرمانی به نماینده استان زنجان رسید. فرشته قربانی موفق شد با ثبت بهترین رکورد نسبت به سایرین قهرمان شود. آرزو طاهریان از تهران و زهرا مرادیان از استان فارس در رده های بعدی قرار گرفتند.

مسابقات رنکینگ تیراندازی با کمان زنان کشور در طول سال طی مراحل مختلف و در شهرهای گوناگون برگزار می شود. این در حالی است که تمرینات و اردوی مشترک تیم های ملی تیراندازی با کمان مردان و زنان نیز چندی پیش در همدان برگزار شده بود.

مرحله اول رنکینگ تیراندازی با کمان با حضور کماندارانی از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کیش، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد طی دو روز در استان خراسان جنوبی شهر بیرجند ورزشگاه 15 هزار نفری غدیر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.