21
باید مشکل ادامه حضور غیربومی‌های ما حل شود

بیک لیکلی: گرگان به صورت مشروط در فینال لیگ بسکتبال شرکت می‌کند

  • کد خبر : 46423
  • 21 خرداد 1399 - 23:42
بیک لیکلی: گرگان به صورت مشروط در فینال لیگ بسکتبال شرکت می‌کند
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان تاکید کرد این تیم به صورت مشروط در فینال لیگ بسکتبال شرکت می‌کند و تصمیم نهایی در این باره با نظر هیئت بسکتبال استان گلستان اتخاذ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ در شرایطی که دیدار اول فینال لیگ برتر بسکتبال در گرگان بین گروه بهمن و بانوان شهر گرگان پیش از شیوع کرونا با پیروزی بهمن پایان یافت، دو تیم بیش از سه ماه است که در انتظار تعیین تکلیف فینال دوم هستند.

نیکا بیک لیکلی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران درباره زمزمه‌ها پیرامون انصراف تیم گرگان از حضور در فینال دوم اظهار کرد: قرار است روز پنج شنبه ۲۲ خرداد جلسه‌ای توسط هیئت بسکتبال استان گلستان با حضور کادر فنی برگزار شود تا تصمیم نهایی اتخاذ شود و فکر می‌کنم در نهایت تا ۲۴ خرداد تکلیف حضور یا عدم حضور گرگان در فینال مشخص شده باشد.

او ادامه داد: ما به صورت مشروط مشکلی برای حضور در فینال نداریم. مسئله اصلی این است که بخش مهمی از بازیکنان ما غیر بومی هستند و اگر قرار باشد یک ماه دیگر تمرین کنند و سپس در یک یا ۲ بازی فینال به میدان بروند باید قرارداد جدیدی با آنها منعقد شود و همچنین موضوع اسکان و تغذیه آنها نیز حل شود. اگر نظر هیئت بسکتبال بر رفع این موانع باشد در فینال شرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم بانوان شهر گرگان عنوان کرد: نمی‌توانم کتمان کنم که ما نیز همانند تیم بهمن نگران وضعیت سلامتی بازیکنان هستیم. ما نمی‌دانیم بازیکنان و افرادی که با آنها در تماس بوده‌اند دقیقاً در چه وضعیتی از نظر سلامت قرار دارند. هیئت بسکتبال گلستان با توجه به این موارد تصمیم می‌گیرد و نظر خود را به فدراسیون بسکتبال منعکس خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.