16
در لیگ برتر بسکتبال بانوان رقم خورد؛

پیروزی گرگان برابر مولتی کافه با پریسا کرمی 26 امتیازی

  • کد خبر : 52799
  • 25 دی 1399 - 15:11
پیروزی گرگان برابر مولتی کافه با پریسا کرمی 26 امتیازی
در ادامه دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم بانوان شهر گرگان در روز پرفروغ پریسا کرمی برابر مولتی کافه مشهد پیروز شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در تهران ادامه یافت و در نخستین بازی روز پنج شنبه تیم بانوان شهر گرگان 64 بر 56 مقابل تیم مولتی کافه مشهد به پیروزی رسید.

در این مسابقه، مولتی کافه مشهد گرچه در کوارتر اول 18 بر 13 پیروز شد اما در کوارترهای بعدی به ترتیب 13 بر 16، 9 بر 18 و 16 بر 17 نتیجه را به حریف گرگانی واگذار و دست خالی میدان را ترک کرد.

پریسا کرمی بازیکن گارد تیم گرگان در این بازی در 32 دقیقه حضور در میدان 26 امتیاز به دست آورد و با 8 ریباند و 6 پاس منجر به گل، روزی موفق داشت.

مرضیه تندرو با 13 امتیاز و مونس علی پناه با 12 امتیاز و 15 ریباند و 5 توپ ربایی و ثبت دبل دبل، ستارگان دیگر تیم گرگان در این مسابقه بودند.

مولتی کافه مشهد در این بازی در ترکیب اولیه خود زهرا یداللهی، زهرا بهمن پور، سمیه محراب بیگی، ریحانه حشمتی و انیس گریوانی را به میدان فرستاد. فائزه باستانی و نجمه زردکانلو به همراه ثنا سرابی، عطیه نعمتی پور، انسیه فروزانفر و سحر رضا زاده دیگر بازیکنانی بودند که فرصت حضور در میدان برای تیم مشهدی را به دست آوردند.

همچنین در ترکیب تیم بانوان شهر گرگان، مرضیه تندرو، مونس علی پناه، زهرا سوخته سرایی، پریسا کرمی و ریحانه باقری در ترکیب اول وارد زمین شدند و سوگند احمدی، سیران قادرنژاد و شیما خوش آیین 3 بازیکن دیگری بودند که در خلال مسابقه برای گرگان بازی کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.