19
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پیروزی قاطع مهرام برابر پاز با درخشش شادی عبدالوند

  • کد خبر : 53406
  • 03 بهمن 1399 - 18:10
پیروزی قاطع مهرام برابر پاز با درخشش شادی عبدالوند
در ادامه لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم بسکتبال مهرام برابر پاز تهران به پیروزی قاطعی رسید. شادی عبدالوند گارد راس مهرام در این بازی 19 امتیاز به دست آورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، در ادامه دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز تیم بسکتبال مهرام تهران در سالن انرژی اتمی با نتیجه 91 بر 30 شکست سنگینی به تیم پاز تهران تحمیل کرد.

مهرام پس از پیروزی ارزشمند روز گذشته برابر نارسینای صدرنشین امروز در کوارتر نخست 26 بر 15 پاز را شکست داد، در کوارتر دوم 24 بر 4 پیروز شد، در کوارتر سوم 20 بر 9 صاحب برتری شد و در کروارت چهارم 21 بر 2 از سد حریف خود عبور کرد.

شادی عبدالوند گارد رأس شاخص مهرام در این بازی در 19 دقیقه حضور در میدان 19 امتیاز کسب کرد و امتیاز آورترین بازیکن میدان بود. ساناز اسکندری نیز با 18 امتیاز و 9 ریباند فاصله ناچیزی تا دبل دبل در این مسابقه داشت.

تینا عیساییان و غزل محسنی نیز هر کدام 11 امتیاز کسب کردند و آیدا گل محمدی که در این بازی 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد 9 امتیاز و 12 ریباند ثبت کرد و برای دبل دبل فقط یک پوئن دیگر لازم داشت.

مهرام با این برد به تدریج خود را آماده رقابت در مرحله پلی آف می‌کند. همچنین پیش از این مسابقه تیم سینام مشهد 78 بر 38 تیم قعر جدولی گاز تهران را شکست داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.