14
لیگ تنیس روی میز بانوان

برتری دانشگاه آزاد برابر پادما یدک اصفهان در تقابل خواهران شهسواری

  • کد خبر : 54194
  • 16 بهمن 1399 - 14:10
برتری دانشگاه آزاد برابر پادما یدک اصفهان در تقابل خواهران شهسواری
در روز چهارم دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان دانشگاه آزاد از سد پادما یدک اصفهان گذشت. نکته جالب این بازی حضور خواهران شهسواری در دو تیم مقابل هم بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ روز چهارم از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه انقلاب تهران با برتری 4 بر 2 تیم دانشگاه آزاد برابر پادما یدک اصفهان همراه بود.

در این بازی در مسابقه دوبل اول، تیم دو نفره شقایق حسین زاده و مریم صامت از دانشگاه آزاد 3 بر یک برابر تیم حنانه امیدی و مهرسا موسوی از پادما یدک اصفهان پیروز شدند.

در دومین بازی دوبل، تیم دو نفره ندا شهسواری و دینا فرمانی 3 بر صفر برابر تیم دو نفره سارا شهسواری و ملیکا کرمی از دانشگاه آزاد به برتری رسیدند. خواهران شهسواری در این بازی روبروی هم بازی کردند.

در بازی انفرادی اول، ملیکا کرمی از تیم دانشگاه آزاد 3 بر صفر برابر حنانه امیدی از  به پیروزی رسید اما ندا شهسواری چهره المپیکی تیم پادما یدک اصفهان با پیروزی 3 بر صفر برابر مریم صامت رفیق و هم تیمی همیشگی‌اش در تیم ملی، باز هم نتیجه مجموع را به تساوی رساند.

سرانجام دانشگاه آزاد با 2 پیروزی در 2 بازی انفرادی باقی مانده کار را تمام کرد چنان که ابتدا شقایق حسین زاده از دانشگاه آزاد در یک بازی فشرده و نفس گیر به سختی 3 بر 2 دینا فرمانی از پادما یدک را برد.

آخرین برنده رقابت دو تیم نیز سارا شهسواری پینگ پنگ باز کرمانشاهی تیم دانشگاه آزاد بود که 3 بر صفر از سد درسا موسوی از پادما یدک اصفهان گذشت.

بدین ترتیب دانشگاه آزاد 4 بر 2 فاتح این بازی شد تا نتیجه بازی رفت دو تیم تکرار شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.