16
با پیشی گرفتن از مس کرمان

آکادمی راد قهرمان لیگ تیراندازی با کمان کامپوند بانوان شد

  • کد خبر : 55442
  • 02 اسفند 1399 - 11:09
آکادمی راد قهرمان لیگ تیراندازی با کمان کامپوند بانوان شد
آکادمی راد قهرمان لیگ تیراندازی با کمان کامپوند بانوان شد. این تیم با درخشش کمانداران جوان خود در نهایت مقتدرانه بالاتر از مس کرمان و مقاومت عاشورای تبریز ایستاد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پس از پایان مسابقات لیگ ریکرو زنان، پرونده لیگ تیراندازی با کمان کامپوند بانوان هم بسته شد و دختران جوان آکادمی راد جام قهرمانی را بالای سر بردند.

در آخرین روز این مسابقات تیم آکادمی راد در مصاف با تیم انتهای جدولی محبوب تهران 5 بر صفر پیروز شد و در حالی که پیش بینی می‌شد قهرمان لیگ این تیم باشد در نهایت جام قهرمانی را به دست آورد.

تیم رده دومی مس کرمان با برتری 3 بر 2 برابر توسعه معادن فولاد مکران نایب قهرمانی خود را مسجل کرد و در نهایت برتری 4 بر یک تیم مقاومت عاشورای تبریز برابر هیئت چهارمحال و بختیاری سبب سوم شدن این تیم شد.

در پایان لیگ برتر تیراندازی با کمان بهترین کمانداران در هر بخش معرفی شدند. بر این اساس شیوا شجاع مهر از تیم اشتاد سازه بهترین کمانداران در رشته ریکرو شد و گیسا بایبوردی از تیم آکادمی راد این عنوان را رشته کامپوند از آن خود کرد.

رده بندی تیم‌ها در بخش کامپوند بانوان :

۱- آکادمی راد ۲- مس کرمان ۳- مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی ۴- هیئت چهارمحال و بختیاری ۵- توسعه معادن فولاد مکران ۶- محبوب تهران

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.