12
در پی خط خوردن مژگان خدادادی و ناهیده اسدی رخ داد

حمله اینستاگرامی پالایش نفت آبادان به لیست تیم ملی بسکتبال بانوان

  • کد خبر : 70944
  • 03 آبان 1400 - 21:46
حمله اینستاگرامی پالایش نفت آبادان به لیست تیم ملی بسکتبال بانوان
لیست تیم ملی بسکتبال زنان در حالی منتشر شد که مطابق انتظار، واکنش های زیادی را به همراه داشت. پالایش نفت آبادان به این فهرست واکنش نشان داده.

به گزارش دختران قهرمان؛  خط خوردن دو بازیکن تیم پالایش نفت آبادان از تیم ملی بسکتبال، واکنش تند صفحه رسمی اینستاگرام این تیم را به همراه داشته است و انتقادات تندی را علیه کادر فنی تیم ملی مطرح کرده است.

در متن منتشر شده، عدم دعوت انیس مرادی، مژگان خدادادی و ناهیده اسدی را به حضور همزمان شایسته متشرعی (سرمربی تیم شیمیدر قم و سرمربی فعلی تیم ملی)، آزاده زمان پور (مربی تیم ملی و سرمربی اکسون) مرتبط دانسته شده است.

باشگاه پالایش نفت آبادان اعتقاد دارد این سه بازیکن با وجود عملکرد عالی در لیگ برتر، به دلیل اینکه پیراهن اکسون و شیمیدر قم را نپوشیده اند از تیم ملی خط خورده اند؛ تا عسل پورحیدری، دختر نایب رییس فدراسیون، در تیم اعزامی به کاپ B آسیا باقی بماند.

آبادانی ها در بخشی دیگر نیز ادعا دارند که مدیران عامل اکسون و شیمیدر در اردوی تیم ملی با بازیکنان مدنظر خود قرارداد امضا کرده اند.

اما بخش عجیب متن منتشر شده ادعای توهین شایسته متشرعی به مژگان خدادادی است. براساس گفته پالایش نفتی ها، متشرعی با جمله ی “قرادادی که شما دارید،از جریمه فصل گذشته ماست، حرامتان باشد” خدادادی را خطاب قرار داده است.

در متن منتشر شده این جمله منتسب به متشرعی، بچه گانه، غیرحرفه ای و گستاخانه خوانده شده است و اشاره شده است که قطعا مورد پیگیری این باشگاه قرار خواهد گرفت.

آن چه واضح است در آستانه اعزام تیم ملی بسکتبال بانوان، لیست منتشر شده حاشیه های زیادی را به وجود آورده است.

در این لیست، 11 بازیکن از دو تیم اکسون و شیمیدر به چشم میخورد و دلارام وکیلی تنها بازیکنی است که از گروه بهمن در تیم 12 نفره منتخب شایسته متشرعی حضور دارد.

آی دبلیو اسپورتس به تنهایی قادر به تایید ادعاهای مطروحه باشگاه پالایش نفت آبادان نیست و این مطالب را نقل کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.