3
با برگزاری مرحله دوم انتخابی صورت گرفت

پانزده تکواندوکار در تیم ملی | ناهید کیانی کجاست؟

  • کد خبر : 88345
  • 24 دی 1401 - 17:24
پانزده تکواندوکار در تیم ملی | ناهید کیانی کجاست؟
پانزده تکواندوکار در پی برگزاری دومین مرحله از رقابت انتخابی تیم ملی به اردوی ملی راه یافتند اما کماکان خبری از ناهید کیانی نیست.

به گزارش افرا ورزش، دور دوم انتخابی تیم ملی تکواندو زنان امروز شنبه ۲۴ دی برگزار شد و ۳۰ تکواندو در این دور در خانه تکواندو با هم رقابت کردند.

حاصل این رقابت و همچنین نظرات و استراتژی مینو مداح سرمربی تیم ملی، مشخص شدن نام ۱۵ تکواندوکار برای پیوستن به ادامه راه در اردوی ملی بود.

نسترن ولی زاده، ملیکا میرحسینی، زینب اسماعیلی، کوثر اساسه، سعیده نصیری، نگار اسماعیلی، غزل سلطانی، مهلا مومن زاده، تینا مدانلو، نرگس میرنوراللهی، آناهیتا توکلی، زهرا پوراسماعیل، نیکی یوسفی، الهام حقیقی و مبینا نعمت زاده این ۱۵ نفر هستند.

نیکی یوسفی و الهام حقیقی، نام‌های تازه‌ای هستند که اکنون فرصت یافته‌اند در جمع تیم ملی حضور داشته باشند. آناهیتا توکلی پس از بازگشت به میادین و موفقیت در مسابقات آزاد کشور، بار دیگر در جمع اردونشینان آفتابی شده است.

اتفاق شیرین برای تیم ملی، بازگشت ملیکا میرحسینی به تیم ملی است. ستاره باشخصیت تیم ملی ایران مدت زیادی را در پی پارگی رباط صلیبی دور از میادین بوده است. او هدیه زمستانی تیم ملی است.

با این حال، شاخص‌ترین اتفاق در تیم ملی، غیبت ناهید کیانی، مهره همیشه حاضر در جمع ملی پوشان است.

درهای بسته به روی ناهید کیانی

المپین تکواندو ایران پس از مسابقات آزاد قهرمانی کشور، به تیم ملی دعوت نشد زیرا از نظر مینو مداح، او باید در مسابقات آزاد شرکت یا عذر موجهی برای غیبت در این مسابقات به فدراسیون اعلام می‌کرد.

عدم حضور کیانی در تیم ملی و حالا قرار نداشتن او در لیست ۱۵ نفر ورود به اردوی جدید، این شائبه را تقویت می‌کند که مداح می‌خواهد دختر شماره یک تکواندو را حداقل به طور موقت از تیم ملی دور نگاه دارد.

در همین حال، ناهید کیانی از موضع‌گیری در این باره امتناع می‌کند. شنیده‌ها حاکی از رایزنی‌ها در سطوح لازم برای حل اختلافات یا سوء تفاهمات است.

بر این اساس، ممکن است کیانی به زودی به جمع ملی پوشان اضافه شود مگر این که مداح روی اصول خود پافشاری کند. پافشاری بر این موضوع بر شائبه وجود اختلافاتی در مسابقات جهانی مکزیک دامن خواهد زد.

پیش‌بینی می‌شود موضع مینو مداح در مورد ناهید کیانی، بر پایه تنبیهی موقت باشد. مینو مداح می‌خواهد تاکید کند که در تیم ملی، رییس چه کسی است.

روشن است که مینو مداح نه قادر و نه مایل است که موضوع ناهید کیانی را کِش دهد. او آگاه است که ناهید، یک شانس المپیکی و برای او، یک فرصت است تا یک تهدید.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو پیش از این در نشست خبری خود اذعان کرده بود اختلافی با ناهید کیانی وجود ندارد. او، عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض را مرتبط  با خستگی و نیاز به استراحت مقطعی کیانی دانسته بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.