16
در پایان رقابت های بسکتبال بانوان؛

نیکا بیکلیکلی: از عملکرد خودمان در بازی سوم فینال راضی نیستیم

  • کد خبر : 57527
  • 23 اسفند 1399 - 21:14
نیکا بیکلیکلی: از عملکرد خودمان در بازی سوم فینال راضی نیستیم
سرمربی تیم بانوان مهرام تهران گفت: برگرداندن تیم در ۲۴ ساعت کار سختی بود، چند بار تیم به بازی برگشت، اما قوی برنگشیم تا بتوانیم بازی را در دست بگیریم.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” رسانه دختران قهرمان ایران؛ نیکا بیکلیکلی سرمربی تیم بانوان مهرام تهران در رابطه با دیدارهای فینال لیگ برتر بسکتبال زنان اذعان داشت: بازی اول ما در مرحله فینال که موفق شدیم تیم حریف را شکست دهیم، بسیار سختی بود.

سرمربی تیم بانوان مهرام تهران ادامه داد: در کوارتر چهارم توانستیم تیم را خیلی خوب جمع کنیم، شاید در کل بر بازی مسلط بودیم اما عمده اتفاقاتی که برای تیم ما افتاد در لحظات آخر کوارتر چهارم بود. در بازی دوم هم همین اتفاق افتاد، لحظات آخر کوارتر ۴ بازی به وقت اضافه رفت، اما باتوجه به نبودن دو سانتر ارزنده تیم ما، متاسفانه از لحاظ بدنی و روانی کم آوردیم.

بیکلیکلی اضافه کرد: فشار زیادی در بازی دوم روی تیم ما بود، چون هم به وقت اضافه رفتیم و هم بازی را باختیم. برگرداندن تیم در ۲۴ ساعت کار سختی بود، تلاشمون را کردیم و چند بار تیم به بازی برگشت، اما قوی برنگشیم تا بتوانیم بازی را در دست بگیریم. از عملکرد خودمان در بازی سوم راضی نیستیم.

وی تصریح کرد: برای من به عنوان یک خانم بسکتبالیست ایرانی که افتخار حضور در تیم ملی به عنوان مربی را دارم، برگزاری چنین لیگی باعث افتخار بود. باتوجه به شیوع ویروس کرونا که فعالیت‌های ورزشی در بسیاری از کشورها تعطیل است، همچین مسابقه‌ای را پیش بینی نمی‌کردیم.

سرمربی تیم بانوان مهرام در ادامه عنوان کرد: این اتفاق بسیار بزرگی بود که اسپانسرهای قوی از بسکتبال بانوان حمایت کردند و رسانه‌ها نقش پررنگی داشتند. انشالله سال‌هایی را که از دست داده‌ایم جبران کنیم و راه رسیدن به هدف هموارتر شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.