17
عملکرد ناموفق در لوزان

جام جهانی تیراندازی با کمان سوییس | پایان کار دختران کماندار در بخش تیمی

  • کد خبر : 60333
  • 31 اردیبهشت 1400 - 18:54
جام جهانی تیراندازی با کمان سوییس | پایان کار دختران کماندار در بخش تیمی
جام جهانی تیراندازی با کمان سوییس برای تیم ملی تیراندازی با کمان ایران به پایان رسید. پس از ناکامی در بخش انفرادی و میکس، تیم ایران در مسابقات تیمی نیز نتیجه قابل توجهی به دست نیاورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ جام جهانی تیراندازی با کمان امروز در لوزان سوییس به پایان رسید و در روز چهارم این مسابقات دختران کماندار ریکرو و کامپوند ایران در بخش تیمی با حریفان مسابقه دادند.

تیم ریکرو ایران در اولین گام ۶ بر صفر به روسیه باخت و حذف شد. بهزاد پاکزاد در این بازی مهتا عبداللهی، شیوا شجاع مهر و سوگند رحمانی را در ترکیب تیم قرار داد. او ترجیح داد زهرا نعمتی را در این مسابقه به کار نگیرد.

زهرا نعمتی و سایر کماندارهای ریکرو در مسابقات انفرادی رکوردهای ضعیفی به جا گذاشته بودند. تنها شیوا شجاع مهر توانسته بود در مسابقات انفرادی از یک مرحله عبور کند.

تیم کامپوند ایران نیز در بخش زنان با توجه به تعداد کم تیم‌های حاضر، کار خود را از مرحله یک هشتم نهایی آغاز کرد و ابتدا توانست با ترکیب ویدا حلیمیان، راحله فارسی و گیسا بایبوردی بریتانیا را ۲۳۱ بر ۲۲۸ شکست دهد.

این پیروزی، ایران را به نیمه نهایی برد اما شکست ۲۲۵ بر ۲۲۸ برابر آمریکا و سپس ۲۲۱ بر ۲۲۹ برابر فرانسه، دختران کامپوند را در جایگاه چهارم قرار داد. کامپوند البته در المپیک توکیو حضور ندارد.

کماندارهای ایران به زودی در مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه شرکت خواهند کرد. باید دید رکوردهای کسب شده در سوییس، آیا در فرانسه بهبود پیدا خواهد کرد یا خیر.

نتایج کمانداران ایران در بخش انفرادی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.